HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

skola sudah mula =,=

skola sudah buka , so as usual bgun pgi mndi bla bla bla pastu pegi skola , huh =,= . aku jejak jer skola nmpak hunny ma senior . then , jmpa kengkawan . lepas rindu . cari aina , haiya dtg lmbat . ape nama ja KETUA TNGKATAN . masuk dewan , nyanyi lagu un x semangat . bebaris dkat tepi klas . aku nmpak ada CCTV ! alamak ! ckgu da ltk CCTV dkat skola byk plak tu . x bole laa nk buat jahat slalu . daa laa , tepi klas aku dpan TOILET ! byk ooo .

hari daa latihan kawad kaki but akux pegi , ehehe . aku kecian gile dkat bapa aku nk kna amik kau plak dkat skola . so , nk bg dye rehat sma laa . dkat skola aina SOMBONG ngan aku . x per x per . tgk laa nnti , ehehe .

p/s : STRESSS ckgu ltk CCTV !

No comments:

Post a Comment