HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

PELAM !






hmmm , hari ini ada pejumpaan olahraga . but , aku skip . mlas laa nk g mna laa nk tau ujan . tp mmg ujan pon . HAHA . blik jep umah tros mandi cbb kna ujan tkot pening kpla pulak . lagi pon , aku ni dah 3 hari x shampoo rmbut . berminyak abis jd nyer , HAHA .

pkol 5 kuar umah . klu x , mmg nk lepak ngan ika . but , dye txt ckp mak dye ajk g mna ntah . ar , biar laaa . dah x bole jmpa nk uat mcm mna , kan kan ? so , aku terus kan agenda aku dgn g umah myra . ketuk pintu . tggu agk lma . x buka buka . aku trus g umah ida . then , baru g umah myra blik . makcik tu , bru bgun tido laa tu .

jmpa ain . HEHE , lama x jmpa dye . buka laptop myra . nk susun gmba masuk dlam folder . pastu , ida ni dye mengidam nk makan . so , myra tnya ada pelam . kami apa lagi BANTAI jep . pinggan yg petama LINCIN ngan kuah rojak skali . pinggan kedua 2 kali ganda byk . x habis . atul nk blik yg ida bg alasan nk blik gak . just tggal aku , ain ngan myra . perut aku dah peuh . HAHA . esk baru nk smbung .


No comments:

Post a Comment