HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3




HAHA , x da keja lor . comei lor gmba ats . laki tu gile , HEHE . x romantik laa lngsung laki tu == . HAHA .



HAHA , see it . don't play play short people . just like me . *pendek tu aku , tggi tu aina . HAHA . bnda btul . cbb aku slalu buli aina . although , dy tinggi HAHA . Don't mess wif short ppl :)


skrg , huh . byk cinta MONYET . mcm monyet dkat ats tu HAHA . setia laa sgt kan laki tu . tgk muka dy miang jer , HEHE .



huh , zaman skrg ? menghadap PC jep ? btol x ? tipulaaa klu x kan kan? aku ngaku aku mmg slalu menghadap laptop :) . kekadang stress smapi mcm gmba ats tu , teruk btol HAHA



wah wah , skrg smua tergila gila dgn world cup :) tp aku xrpa minat sgt bab bola ni . aku x sokong sesiapa pon . klu aku tnya abg aku pon , dy ckp kat aku menyibuk jep . huh . sjak tu aku mlas nk amik tau sgt bola ni :)



dance dance ! wohoooo ,mmg aku minat tgk jer . tp nk menari , PRIVACY ckit HAHA . did u guys tgk SHOWDOWN ? wow , i like tht show badly :)) . best dance group ever :)) terutama nyaa WAKAKA & FLOOR FEVER xDD .



argh , padan ngan muka bdak ni HAHA . tu laa nk buang air kecil dkat pokok kaktus tu . kena kau HAHA . waahai adik adik diluar sana *bdk laki yg BESAR pon sama jaa . jgn laa korang buang air kecil dmana mna . toilet kan ada ? guna lah kemudahan yg ada :)




skrg ni mmg owg minat gile dkat ELMO ! comel sgt kot ? btw , bju dy mmg lawa . sapa ada mmg btuah . aku nk cri x jmpa . tp aku lebih kepada DOMO-KUN ! lagi lawaaa xDDD .



p/s : smua saja nk tulis . BOSAN sgt :( .

amyKB

No comments:

Post a Comment