HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

kenduri dekat KELANTAN :)

ahad smpai rabu pg g KELANTAN cbb kak lia mau kahwin :)

Day 1

btolak dari bagan pkol 10.30 pg . behenti dkat grik . mkn mkn naik bas blik . naik bas blik , x uat papa . kita tido jer . smpai dkat Tanah Merah bru bgun . smpai Pasir Mas trun . tggu Mak Ngah dtg ambil . pkol 4 ptg smpai umah . sedih giler LINE x da lor T_T . nk text ngan calling org kn stay dkat luar umah , huhu . dlam pkol 6.12 ptg , syida call ckp yg ika sakit jantung . aku mmg tekejut gila . air mata mmg jatuh lor :'( . aku trus call amirul ngan aiman . *rifdi dpt gtau cbb kdit low , sory * . buat keja , fuhhhh ! penat . tido pon pkol 1 pg . esk dah laa Kenduri lagi laa sbuk .


Day 2

kenduri Day , HAHA . sepatutnyaa aku kna bg bunga telur dkat tetamu . tp owg lain ler yg amik , aduyaaai -,- . aku mmg jeles tgk HANTARAN pengantin ! fuhh ! pihak perempuan dpat laptop Apple , 1 set jenama HUGO BOSS ngan etc . eeeeeeeee , jeles giler ! >.< . aku x da keja g dkat DJ *dy cousin bp saudara , phm phm je laaa -,-* . g tkar lagu yg RANCAK ckit . lagu lama ntah apa apa lg . lpas tkar lagu trus g masuk dlm blik . buat apa ? buat pa lagi kdit byk , kita caling calling . spa yg aku call tu mmg bertauh laaa . HAHA . oh , hmpir terlupa :P , majoriti smua owg yg dtg pkai tdung . it just me , ayong n pengntin jep yg x pkai *kisah apa , HEHE* .


Day 3

penat tlong owg kenduri *penat laa cgt kan kan . tido pon NYENYAK jep :)) . *ayong JELES aku peluk mak sambil tido :P . yg x bole blah aircon ROSAK ! mau tau cbb , aku buka aircon dari pg smpai tido mna laaa aircon tu x JAM ! HAHA . tido dlm kepanasan lor . wateva laa , janji tido gak kn kn . heeee :) . 12.45 kluar g RANTAU PANJANG . buat apa ? jln jln laaaa . x kn g Kelantan terperap dlm umah jer . mesti g jalan sma . HAHA . kak p-nut drive g sana . haiyok ! panas giler . mula mula g tgk tgk lu lpas mkn bru g mkn bru mau BELI :)) . aku beli cendaramata utk my frend sapa dpat mmg btuah lor :) ngan dress :)

mlm blik pkol 10 . i will miss all at there . aku mmg rindu gila VAVI dkat korang :DDDD . HAHA . smpai penang pkol 4.10 pg . dpat gak hirup hirup bau PENANG yg aku tggal slama 3 hari , heeeee .



p/s : boleee tahan laaa KELANTAN -,- .

amyKB


No comments:

Post a Comment