HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Celebrate B'Day Amirul :DD






happy b'DAY AMIRUL :DDD . AHAHA , hari ni celebrate b'day dye dkat ALAMAYA :) . pkol 4.30 pegi foodcourt first mau minum minum . then pkol 5 baru chaw g ALAMAYA :) . otw , ke sana . aiman ngan rifdi lari dulu *ntah apalaa yg diaowg plan , heee . yg si amirul kan dpt free cal ! dye call aku walaupun jln dkat . heeee , saja x da kejaaa :) . time mau lintas jln masuk ALAMYA , aiman dgn rifdi baling TEPUNG kena amirul termasuk myra . AHAHAH *cian myra .


habis satu muka amirul kena tepung . myra plak nmpk mcm PONTI btol . AHAHAHA . nasib baik aku x kena lagi . aiman ngan rifdi mmg plan nk kenakan aku . nasib baik aku sedar , aku lari cepat cepat . hampir hmapir kena siaaa ! kena dkat rmbut jer . HEHE . aku nk REVENGE balik ! aku tgk aiman dah kena kemalangan di LUTUT nyaaa , maka aku perihatin melihatnyaa . tetapi , segemgam tepung masih berada di tangan ku . akan ku BALAS DENDAM pada RIFDI ! tetapi dy sempat menyelak diri sebelum aku pergi mengejar nyaaa . AHAHAHA *ayat mcm nk mengarang buku ttuuu :PPP * dye pergi melepas kan diri dgn begitu sajaaa . takot kena tepung agaknyaaa . AHAHAHA .


slpas beberapa min , ika dan juga aini dtg dgn penuh *ntah laaa . then , then . amirul basuh muka nyaaa . pastu , snap snap snap . dan dan dan , AINI dmasukkan ke dalam FAMILY OF KERANG BUSUK *geng aku laa*


conclusion nyeerrr : aku happy sgt sihhh ! trimas pda korang yg dtg td ehhh :)


amyKB

No comments:

Post a Comment