HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Jahat

pada suatu hari sepasang kawan rapat yg bernama AMELIA dan AINA sedang menumpukan perhatian pada waktu MATH . cikgu sedang mengajar dengn penuh TEKUN ! pada waktu yg sma AMELIA sdang mmgang segulung manila kad yg belum diguna dan bertanya kepada AINA :


AMELIA : wehh :P
AINA : apa ? *tgk mcm ta suka
AMELIA : aku cabar ang satu bnda nk ? *otak tgh jahat
AINA : bnda apaa ?*smbil tgk dkat ckgu
AMELIA : angg , amik manila kad ni ......
AINA : ha ha ha ...
AMELIA : ang pigi ....
AINA : apa !
AMELIA : ang pigi ketuk dkat pala cikgu ! nk ta ?
AINA : *kebingungan
AMELIA : klu ang buat ,
AINA : AHAHAHAH , ang ni amelia GILA kaaa ? AHAHAHAHA
AMELIA : ish ! bg aku ckp habis dlu ! ang buat aku TABIT dkat ! *smbil tnjuk cra nk tabit xDD
AINA : laa , mesti laa kena ! apa yg ang bodo sgt
AMELIA : *ta psal psal aku kn a bodo == . pastuuu , aku pigi umah ang lawat setiap hari , okay ?
AINA : knp nk lawat aku ? *terfikir fikir , pastu bru dpat jwapan . ouhhhh , bengong laa ang ni ! aku kna buang skolaa laa klu aku buat mcm tuu . AHAHAH *gelak ta bunyi .
AMELIA : baru nk tau cian ><>


diatas smua bkn lah rekaan tp kenyataan between me and aina .

No comments:

Post a Comment