HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !

Salam 1 Malaysia kpada rakyat Malaysia . Sebelum aku telambat , aku nk wish 'SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN yang ke 53 . Korang celebrate ta smalam ? Mcm g pntai tgk bunga api ke and etc . Yang aku , baring ats katil lelap mata *bdak yg ta da semangat patriotik langsung . Ouh biasa la , aku ni jenis tido awl . Balik kpd topic , korang perasan ta ? Dkat mall asyik pasang lagu raya ja . Knp ta pasang lagu patriotik ? Hm , tau la raya dah nk dkat . Pasang lagu rya bg pelanggan lagi semangat beli barang .

Ouh , lastly saya nk ckp 'SAYA BERSYUKUR DAN BANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA' .

2 comments:

  1. hahahah!!
    yea la..i pown x da semangat cam mana!!
    i agree! suma mall an, lagu raya jer..haihh..i think yea kot..bagi korang semangat membeli and meraya!! hahaha ;)

    ReplyDelete
  2. tht y , klu i kluar dgn frens i . mmg asyik kutuk psal lagu raya jerr . tp , time raya cina lagu cina plak kan ?

    ReplyDelete