HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

party rumah Wafa :)

B'day gal :)
dkat umah kzen :)

okayy , 1.08.2010 petang tuuu ada party dkat umah Wafa . pada mulanyaa . aku mmg x sure aku leh dtg ke x . aku try call abah . abah bole tlong hntarkan . ouhh , GOD thnk :) . sblum abah hntar . singgah dkat umah kzen jap . then abh baru jee hntar :)

party start at 3 o'clock . but aku smpai pkol 4 . g office aina dlu . then , singgah g Billion g beli hadiah . baru laa g umah wafa . then , pkol 5 potong kek . makan makan . main TEPUNG ! tapi aku x nak main lor . tiup belon pastu pecahkan . pkol 7 , rumah dy dah PENUH dgn smpah . kami bersihkan . then , mlm plak . fiqah buat ayam panggang dgn sayur . yum yum yum sedap kott !


*byk lagi aku ta tulis cuma mlas ==




No comments:

Post a Comment