HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Heyy , aku lega sgt sgt yg aku dah dpat LESEN L * brapa kali aku nk ulang daaa . arghhhhh ! ignore about that , tadi petang baru jer buat latihan utk persediaan Ujian Amali 23.11.2010 utk dptkan LESEN P. i want to get tht P as fast as i can ! i can't stand it anymore ! AHAHAH *gegeh .

pkol 3.30 ptg arrive dkat Melati and terus naik motor KODOT bersama dgn TOPI KELEDAR yg BURUK sekali >< . ada pakcik bg ceramah sekejap , pastu mulalah latihan kami :) yg aku agak lemah dkat TITI tuu , geram btol >< . tp aku ta jatuh pon , AHAHAHA . aku buat dgn BTOL  BTOL , pastu pakcik cina tua ni ckp tgk org lain baut btol padahal INDIA yg dpn aku yg SILAP >< grrrr . blik rumah pkol 4.30 ptg . aku dgn Hani da la pkai baju lengan PENDEK , sah sah mmg BURN laaa ! haduh >< . tapa laa melia oihh , nak dpat lesen punya pasal :) dlm van plak PANAS ! aircond tada ka ?



MOOD :            




SMILE ,




No comments:

Post a Comment