HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Heyy ! i'm BACK ! AHAH , gedik baru jerr 2 hari ta post . dah buat mcm sdah lama ta post , AHAHAA . abaikan ape yg aku ckp tadi . sooooo , aku still tgh stress wif the test com RESULT ! ntah knp ta hilang hilang lagi . skrg ni aku tgh pulun punya pulun buat latihan guna CD yg diaowg bg . tp still GAGAL ! grrrr ==" , aku mmg ta dpt terimanyaaa T-T . HUHU .

Yesterday , abah bawa g Melati dlat Permatang rawa nk bayar utk retest balik * kena RM25 . soo , aku decide buat hari JUMAAT ni once again ! HOPEFULLY aku ta gagal AMIN ! *seyesly , aku mlas nk ulang lagi . dah begitu FED UP ! .

Abah ade bgtau , abah nk beli motor YAMAHA EGO yg baru utk saya tahun dpan bawa g skola . *dlm hati punyaa EXCITED ! tapi aku risau lorr , aku jarang sekali bawa moto skuter . penah bawa like 2 times only . kebanyakan aku bawa motor yg ada gear . how yaa ? mybe tgk dkat badan aku ni KECHIK sooo , sesuai kott kan kan ? hmm , tapelaa . janji saya ada motor sendiri ;)


SMILE ,



2 comments:

  1. not fair!
    abah kna bli keta 1 kt aku dlu!
    huh......

    ReplyDelete
  2. OHOHO , sooooooo ? keta nnti laa . bg laa aku dlu .

    ReplyDelete