HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

saya still dalam PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN >< dan saya ta buat any PREPARATION ! and i always like to do LAST MINUTE PREPARATION . AHAHA . but today i'm very REGRET ! because today subject is SEJARAH ! antara subject yg ta suka ta suka >< . heeeee ,


saya suka baca BUKU pada waktu mlm , tetapi dgn niat ingin membuat ulangkaji SEJARAH , tetiba mata ni tertutup la plak >< haduhhh , SPOILS btol . keesokan harinyaa , aku kelam kabut nk baca buku SEJARAH . tapi aku amat amat bersyukur aku bole jwab laa jgk :) this subject mmg mengambil amsa yg byk utk aku berfikir doo .Ya Allah harap aku ta DOWN this subject .

tmr , agama laa plak . grrrrr ><


MOOD :


SMILE ,

No comments:

Post a Comment