HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3



29.12.2010 , wednesday . kami BERTIGA kluar g Jusco . act , ajk meon dgn aiman . tp dah aiman kena jaga adik dy . hmm , it okay , tada rezeki aitte ? soo , nk mula dari mana yee ? hmm , okay . kami bertolak dari rumah pkol 1 lebih . ayah myra yg hntar *thnks pakcik :) arrive saje tros bli tiket wyg . kitaorg mmg dah decide nk tgk crita GULLIVERS TRAVEL *maaf klu ejaan ta btol yaa . 


beli tiket wyg tros kluar g makan ASAM LAKSA dkt Old Town . well , dlm jusco org cina yg rmai mkn dkat old town . but dah lama ketagih nk mkn sgt ! buat tatau je laa org luar nk ckp apapon . sapa kesah kan ? duit aku , perut aku . lpas mkn tros tgk wyg , crita tu ok ok laa . habis tgk kluar g popular . aku mau beli alat tulis . then , terserempak dgn SHAHRAIN ! ouhh , miss you babe . diaorg nk buat renuion tp tatau bila . tarikh semakin hari semakin cepat , lagi lagi nk buka skola dah ni ? *hmm , abaikan . hbis membeli . masok jusco kjap . tgk satu singlet ni lawa print dy beli . kluar jusco , jalan jalan masuk kedai Step kejap , ika ckp yg ni lawa tp aku ckp buat reserve dlu . myra ckp tgk dkt Opera plak . ta brapa lawa naik balik . then , beli tht sandel . tetiba akak casher tu tnya umur aku ? grrr , ta percaya ka ? aku tau aku ni kecil laa -.- , haiyoo .


then , ahh baru aku igt . aku ada usha handphone dkt kdai Nokia , lawaa tp aku reserve dlu nnt insyaallah beli laa , AMIN . ayah myra dtg amik pkol 6.30 ptg . padahal 6.45 bru dtg , AHAHA *abaikan . iyee , kengkawan bila mau buat renuion ni ? cekk miss korang tau ta ! skrg ni susah nk contact dohh . tapelaa , DAA :p




SMILE ,


No comments:

Post a Comment