HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


comel bdak ni , GERAM aku .


this is NAUFAL . notty boy . duduk ta diam .


this is the bride * kak diana 



bdak nipndai berposing . 





HAHH ! selepas menghabiskan masa berPACKING  , tibalah masa utk meraikan hari perkahwinan KAK DIANA & ABG FAZLI . hari ni mmg aku duduk relax je , amin . AHAHA , malas kott nak buat kerja . pkol 10 pagi dah pegi Masjid utk akad nikah tpi aku ta boleg nk join sekali sbb aku ta suci , hee . stay dkat rumah Tih buat keja , sediakan mkn pagi utk pihak lelaki . 


tgh hari plak , org dtg makan laa *mkan free . AHAHAHA , ouhh . terlupa nak ckp tema wana utk wedding is 'BLACK and WHITE' . boring siott , tada keja org katakan , duduk saje . sambil duduk tu adelaa nyanyi sikit , ckp pasal nyanyi ni , time DJ tgh buka lagu 'PENCINTA WANITA' aku just nyanyi tapi ta kluar suara then DJ tu nmpak aku tros dy perli . haduuhhh  , malu malu -.- . dah laa ramai org pastu dok perli perli plak . haicooo , masalah masalah . then , dy buka lagu lain tp aku tatau lagu tu so aku just goyang kaki je laa . dy perli lagi . haduhhh , masalah btol . ta boleh aku -.- . 


lewat petang dlam pkol 6 lebih , it time for KARAOKE . pasangan pengantin berkaraoke , whooaaaa ! terer ohhh , jangan main main . merdu gile suara kak diana . hidden talent tuuhh , sblom ni mna nk tau  dy pndai nyanyii , heee *abaikan . 



mlm plak open wedding present , perghhh . lawa siaaa . jeles den tgk present yg diaorg dpt , nk jgk ! AHAHA *abaikan .



SMILE ,



No comments:

Post a Comment