HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3




penat jgk hari ye , merayap sana merayap sini . YAY , saya dah smpai penang pagi td dlm pkol 9.25 pg ! i'm sooo HAPPY . blik angkut smua brg naik ats then tros kluar g rumah myra . heyy , gal ! miss you lahh . dah 6 hari kita jmpa nohh ;) . act , today depa rncang nk kluar g swimming tp dah mak dy ckp ta jd tapa laa . at noon , pegi skolah nk amik buku teks . maleh , nk pkai bju skola . EHEH . sblom tuhh , aku join myra and ain pegi bli buku latihan . selepas tu , ika arrive dkt rumah myra . soo , aku ajk ika teman g amik buku teks dkt skolah . maleh nk g sorang sorang . 

smpai je dkt skolah , USTAZAH tgk aku semacam ja . alorhh , biar p laa saya nk pkai bju biasa , at least saya dtg skola pakai SEMUA TERTUTUP , haihh . masalah masalah . then , blik pegi rumah myra . lepak kjap , pkol 4 pegi rumah miza dgn ika . saja nk buat SUPRISE :p tgk tgk dy bru bgun tido . AHAH , mn tak nyaa bru blik dari KL . *soryy menggedik dkt rumah ang nohh . EHEH , miza malu nk lepak dkat luar sbb ada ika lagi satu sbb khalif tada . soo , aku sruh dy call khalif . call call , dy otw . yg si miza ni tgk SYOK-SYOK mkn dkt dlam yg kmi ni best tggu dkt luar . nasib baik ada wafa , bole jgk nk smbang skali . sbb lmbt sgt kan kan , aku nk g rumah aina kjap . time otw tuhh , nmpak khalif patah blik laa :) 

ika jdi PENDIAM dkt situ , kecian kauu . aku ajk sembang taknak , biasa laa bru 1st time jmpa kan kan ? mcm aku jgk laa dlu . tp dkt FB and phone mcm dah knal lama , AHAHA *abaikan . aku ajk ika jmpa diaorg ni sbb nk tunjuk dkt dy betapa syok nya kami klu lepak bersama . bkn nk bangga , okay . i just nk dy faham tu je :) . jam dahh tepat pkol 6.30 ptg , time utk blik .

otw g umah miza pon dah sejuk bila time nk naik fly over tuhh , then aku ckp dkt dy yg aku rasa mcm dkat GENTING HIGHLAND , sejuk kott . walaupon pakai cardigen . time otw blik tuh , hujan rintik plak . kami redah je , SEJUK bhaii . tht kami rsa mcm ada di genting . hahh :)


SMILE , 


No comments:

Post a Comment