HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

penat siaa penat tau ta ! *apasal aku nk marah plak kan ? abaikan . act , aku penat sbb petang td pegi kenduri dkat belah pihak lelaki dkat Taiping , Perak . dari kedah ke sana , kira kira 1 jam lebih . semua 5 kereta . rombongan pihak perempuan ke sana . GOSHH , byk sungguh asam garam pakcik makcik ni . bertolak pkol 11 lebih smpai sana pkol 1 lebih . lewat kott smpai sbb , ada yg banyak SONGGEH , ishh ta bole aku . berhenti dkat sini laa situ laa mna laa ta lmbat smpai sana -.- . 


tema disana wana PURPLE *auww , wana justin bieber . abaikan . act , wana tu fav pengantin lelaki . dlu aku minat wana tu but skrg aku lebih suka pada wana MERAH . AHAHA , aku ta percaya yg aku duduk dkt meja mkan pengantin . first dohh , gerun gile . tp yg best nyee makanan nya lebih SODAP dari makan org biasa dessert pon sama , AHAHA . pastu part yg paling aku suka sekali is PELAMIN dy . lawa siott . mmg lawa gila ! nk pelamin mcm tu laa nnt , AHAHA *abaikan , lmbt lagi . 


habis bergmbar , time utk balik ke KEDAH blik . time utk ucapkan ' SELAMAT TINGGAL ' dkt HOT GUYS ! berat hati sungguh nk ucap daa dkat diaorg . bkan slalu jmpa . jarang sekali . klu jumpa pon time raya je . i will not forget their SMILE :) abg anis suka senyum , lagi lagi suka gelak . ckp ckit dgn dy gelak gelak . heeee . lpas hbis bersalam salaman , blik * 2 kereta blik KL . waittt ! pegi hntar ayong dkt R&R juru . then singgah dkt SP pegi mkn . pastu mealawat org . blik , mandi dan UPDATE :)






SMILE , 



No comments:

Post a Comment