HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

STATEMENT MARAH !

sabar sabar melia sabar ! apa yg aku nk katakan sebenar nyaa . hahh , pasal satu POMPUAN ni . nak tau ta ? nak tau ta ? dy ni stay dkat KOTA PERMAI . umur dy 14 tahun . alaa , muda lagi kan kan ? aku kenal dy dari miza and khalif . diaorg ckp dy ni KEMBAR aku tp aku ignore jaa .


oneday dy buat aku STRESS gila BABI ><  aku mmg MARAH . nak knp ? mehh aku crita ckit . oneday time tu hujan , aku nak blik dah laa sbb nk dkat maghrib . tapi ta bole blik lagi hujan still on . soo , aku miza , khalif , izwan and wafa main hujan . after tht , dy tersentuh aku nya *tutt byk kali plak tu . then , aku trus ckp ang ni knp derek tersentuh aku nya *tutt . pastu dy gelak . and ckap yg aku nyaa *tutt ta besar pon . then aku sabar je laa .


ni mehh aku nk ckp tros terang dkat KO ! ko igt ko nyaa *tutt dah besar HABIS kaa ? ko igt ko dah habis bgos kaa ? ko nak tau ta yg ko nyaa *tutt bknnnya besar pon . sebb ko pkai yg PUSH-UP nyaa . igt aku tatau kaa ? ko slalu pkai bju longgar aku nmpak lor . org lain bole nmpk tau taa . ko tunduk pon dah bole nmpak laa .   dah laa pkai ta ikut SAIZ ! amik pkai yg besar , nk tunjuk dkat mamat luar sana . kecik kaa besar kaa , TUHAN yg tentu kan . membe yg rpat dgn ko pon ckp yg ko GEDIK and belagak DIVA . amik koooo ! ishhh >< aku mmg ta habis dgn ko lagi ni , ko tggu ko tggu .



SEMUA PERBUATAN DAN PENERANGAN DI ATAS ADALAH TERKANDUNG DI DALAM HATI SAYA DARI DULU LAGI . SEMUA NYA ADALAH REAL . TOODLES .



SMILE ,



No comments:

Post a Comment