HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

YA ALLAH MAAFKANLAH KESILAPAN YG HAMBA TELAH LALUKAN SEPANJANG TAHUN 2010 , AMIN .


Assalamualaikum ? aku baru je arrive rumah dari rumah afiqah a.k.a miza . haduhh , stay atau sleepover dkt rumah dy mmg HAISHH . bkn nk marah tp errr ta bole aku . HUHH , mmg stay situ asyik KERANG BUSUK ja , duk kjap GELAK duk kjap GELAK . time mkn pon sama , HAIYOOO . nasib baik ta TERSEMBUR air dkt muka pikah , klu kena ta tatau laa . AHAHA . 

let me tell you the full story okay :) petang semalam aku mmg bored sgt time tu bru lpas blik dari keja . dah bnda apapon tatau nk buat sooo decide nk g umah aina tp takot makcik tu tada plak kan . buat penat aku jer klu pegi rumah dy tada org kan ? jd aku call punya call smpai mencarut pon ada *AAHAHA , normal laahh kan ? *abaikan . at last dy angkat jgk , aku tros ckp " wehh , ada mana ? japg aku g umah ang , bye " then , tors bersiap and pecut g rumah dy . 

arrive dkt rumah dy , aku amik dy then tros g umah pikah . igt pikah tada rumah , tgk tgk tidur dlam keta . sbb kunci dlam rumah terkunci . ALAHAI , kecian ang nohh :p . sembang punya sembang , aina ckp dy nk BELANJA makan . YEAHHH ! tp pegi Billion dlu , aku nk bli somethin . mula2 nk mkn Char Kuew Teow tp dah bru bukak kami mkn la kdai mkn biasa . makan makan makan , perut pon sudah KEMBUNG . then , mula kerenah sakit kepala laa , perut aku buncit laa . AHAHA . mcm2 btol , blik ke rumah pikah tada sapa . mak dy pegi amik kereta dkt workshop dgn ayah dy . yg tinggal kami bertiga dgn 2 ekor kucing dan 1 buah kereta kancil yg kuncinya tinggal di dalam kereta nya , MUAHAHAH . 

kami ni gatal tangan skit , pegi test kereta tuh . act , kancil tu manual tp kami buat pandai . mula mula pikah test bawak , undur ke belakang ckit then start enjin . masok gear satu tekan je minyak semua terGAMAM dan fobia . semua jd KETAR ! MUAHAHAAH . takot tros . then aku pulak terhegeh2 nk try . then , jd bnda yg sama apa yg pikah buat jgk . hbis2 kami test kereta tuhh , tgk2 mak dgn ayh dy blik . FUHHH , selamat --' . 

petang tuhh time nk dkt maghrib kami buat keja amal jd TUKANG POTONG RUMPUT *baik ta baik ta ? smua org tgk china , hindu , melayu , bangla pon tgk . AHAHAH *merepek je abaikan . then ,tetiba decide nak sleepover . lepas habis buat keja amal tuhh , tros masuk dlam bilik wafa and beriadah . AHAHAHA . tetiba mak pikah paggil makan . ouuhh , aku lupa nk ckp yg miza and wafa tada , diaorg ada dkt Sungai Petani . time nk mkn mlm tuhh , HAIYOOO . tahh knp tetiba tangan aku MENGGELETAR . mmg haishh , mcm ada penyakit jaa . lpas hbis mkn , FUHH lega sihh --' . 


mlm plak , baca buku komik jee . bca bca bca tgk jam dlm blik pkol 8.35 mlm tp pikah ckp dah pkol 10 mlm , PERGHH , mna taknyaa suara aku pon dah lain mcm . AHAHAH . perut pon lapa masak hot dog buat sandwich . jam dah tepat pada pkol 1.50 pg . ouhh , time utk zzZzZzZz . bgun pagi nk dkt tghari , pkol 3 blik :) ouhh , BEST siott sleepover rumah pikah a.k.a miza . bila nk buat lagi , huhh ? nnt kita buat study group nohh :p . 




SMILE , 




No comments:

Post a Comment