HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


15 JANUARY 2011


ASSALAMMUALAIKUM ?

sory ta update ehh bz sesangat -- . okay okay , sabtu tu *maksudnya harini (tertera pada tarikh itu ya) kami plan nk kluar g jusco . our main reason is to buy books . yupp , ta caya ka ? beli buku revision and exercise at Popular tht all . arrive pkol 2 somethin , blik 5 pm . awl ta ? bgos ta ? AHAHA . smpai JJ , jejak je kaki ke situ , autmatic trus ke Popular . hbis membeli blah di sana . makan3 . then main game . then merayau plak . then , beli somethin .  beli makanan lagi . then , tetinggal somethin yg aku beli . bodohkan aku ? time aku teringat bnda aku tinggal tuhh , aku dah smpai rumah . mintak tlong org pon dah tak guna sbb semua rakan pon sudah kembali ke rumah masing masing . ta pelaa , nasib kan kan ? yg tau bnda nihh , just dlam 7 or 6 je . SIAP LAA KORANG KLU BGTAU SAPA2 ! shhhhh , ye .



SMILE ,



No comments:

Post a Comment