HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


15 JANUARY 2011

hari yg sama tarikh sama . heyy , lpas pegi jusco *bca post yg bawah ni nohh . mlm tuhh ada pasar mlam . aku dgn SEMANGATNYA pegi umah myra . tetiba dy ckp cancel laahh . haduhh -- . tapelaa klu mcm tuhh kan kan . time tuhh , aku hmpir nak blik rumah . myra ckp , JOM PEGI MANCING DGN AYAH aku . okay jaa ! bertolak trus ke kawasan yg nk memancing . time tuh mlm yee . setibanya ke kawasan sepatutnya . lpas tuhh , kena naik tangga plak . dahh laa nk kena jalan kelilingi dgn hutan , mlm plak tuhh . eeee , gerun tuhh . tangga plak , belendir dgn lumut . semua plak geli kecuali ayah myra laa .

pancing dlam 7 jam klu ta silap aku laa kan . kami just dpat SEEKOR IKAN DURI JAA . pergghh , lama tuhh . dpat ikan tu pon dlam pkol 12 lebih tgh mlm . lama kannn ? dlam pkol 1 pagi . kemas brg then chauuu , nk trun tngga tuhh yg payah . dpan sekali hakim then rashid then baru aku . nk trun pyh sbb LINCIN , GELI DGN LUMUT . hakim dgn myra derek ckp TALALEH TALALEH , AHAHA . smpai ke tempat nk basuh kaki tuhh . AHAH . lpas selesai basuh . mkn time dkt NASI KANDAR PELITA . pastu blikkk , smpai rumah legaa . tau takk blik pkol brapa ? 2.30 pagi tuhh . myra dahh longlaii , nk tido dahh tuh . aku steady lg :) AHAHAHA .


TERIMA KASIH PAKCIK SHAM :) klu rajin bwa g memancing lagi yaa , SAYA BERMINAT . * myra ckp sapa yg ta minat memancing ni bodoh . AHAHA *abaikan .


SMILE ,



No comments:

Post a Comment