HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

18 JANUARY 2011



Salam , apo khabar ? siottt ,agak lama ta update agak bz *brapa kali aku nk ckp bnda nihh . phm phm je laaa . malam tuhh aku baru bngun tido dlam pkol 9 mlm . time tuhh lapo sesangat dohh , jlan penyelesaiannya ialah pegi kdai syahmi dkat ABC corner . apa lagi order 2 roti john (yumyum) . tetiba dtglahh mamat yg tidak di ingini iaitu aiman . yahhh , lepak dgn dy , syahmi dgn akmal .

lepak dgn depa agak lama jgk .  then , akmal kluar peralatan dy utk melukis . dy nihh suka melukis pastu pndai melukis . lawa kottt lukisan dyy :) nk tgkk ? nahhh !

yang lukisan dah lama , bak kata dari pelukisnyaa inilah hasil yg paling lama utk siap . tpi mmg cantik kan ?

yang ni plak , time tgh lepak dy kami dgn tgh lukis . yupp , rmbut agak botak sbb bru potong :D


act , byk lagi . aku amiik ckitt jaa . nnt tuan dy marah plak kan . soryy ya :)




19 JANUARY 2011


BOOWWWW :) yeahh , bowling baby ! sudah lama tidak bermain . nasib aku dpat peluang ini . cikgu ada buat pemilihan utk wakil skolah . aku join sbb nk amiik kesempatan nak main saje . sbb byar rm 10 tapi main 3 game . bestt ohh :)

habis main blik , beli KFC . lpas tuhh , smpai je pesona nmpk ika . dy ajak sleepover rumah dy . malehh dohh , bkn apa sory ya :) . lainkali yaaa .

mlm tuhh plak aku boring siott , aku pon pegi tmpat lepak di waktu mlm . dkt kdai syahmi . bg depa naik motor aku mcm nk rosakkan ada laa . bawa laju tuuhh , ni skuter bkn ex 5 yaa . lagi lagi , syahmi . AHAHA , aku tgk dy dari tadi asyik belek motor ak jaa . aku tgk kecian bg laa dy naik . sronok gituu , smpai dy bunuh seekor serangga tatau serangga apa yg terlkat dkt dpn motor aku tuhh , sronok sgt pasal mcm tu laa AHAHA . pkol 11.45 mlm bru blik rumah . depa asyik dok ckp ' MALAM MASIH MUDA ' . AHAHA .




SMILE ,

No comments:

Post a Comment