HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

21 JANUARY 2011

sekolah , yaa SEKOLAH ! sekolah kami sekolah semalam . utk apa ? utk raya cina :) cuti seminggu * i like :D . aku pegi skolah ta blaja pon . sbb , aku terlibat dgn motivasi ape kebnda ntahh . tapa tapa anggap motivasi je nohh . ceramah tuhh , mmg BORING --' smpai aku pon tertido , seyes . yg BESTnyaa , dapat makanan free ! OHOHOH , tapi ta sedap -- . tapa janji masuk perut :)


after school , aku decide nk g umah aina . pkol 3 aku arrive dkt rumah dy . tp kan kan , dy tadaa . dy ta blik lagi . dy kluar dgn ayh dy . mak dy sruh masuk dlu . mula mula klu ikutkan hati , aku nk blik rumah abah trus tp dah mak dy mempelawa , masuk jelahh kan . aku pon tgk laa crita HINDUSTAN . ntah apa apa tp mcm best AHAHA . dlam pkol 3 nk dkt pkol 4 , blik lahh makcik tuhh . dlam pkol 5 pegi jmpa KHALIF :) lama sial ta jmpa ang . akhirnyaa dpt jgk bertemu , nk dkt sebulan kott ta jmpa kan ? rmbut ang pon dah bru . LAWA RMBUT ANG ! aku suka aku suka . soryy ehh , klu aku memuji ang . tapi dah ternyata ang semakin hensem , terima jelahh :)


lpas bersembang dgn mereka , aku pon dah blik . blik blik rumah abah . kunci plak tada ! haduhh , bara btol . aku tros call abah guna public phone . abah ckp 30 min abah smpai . HAAAA , 30 MIN ? time tuhh pkol 7.15 mlm ! time tuhh lahh , aku amik kesempatan basuh motor . kesian dy ta mandi nk dekat 2 minggu dah :D . abah blik legaaaa :) online tros aku . SEMANGAT ! AHAHAH .



*bersambung di post baru yahhh :)


SMILE ,



No comments:

Post a Comment