HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3



' KLU AKU ADA PISAU , AKU NK POTONG MULUT SI BUDAK F**K TUH ! ' membantah apa tah ? terima je laa . kau ckp apa ? UN-PROFESSIONAL ? huhhh , cikgu pilih berdasarkan penglibatan korang , okay ? ada paham *walaupon kau ta penah bca blog aku .

sebelum tuhh , ASSALAMMUALAIKUM :) sory about statement yg MARAH MARAH tuhh , benda baru jd , aku still ada rasa rasa tak puas hati --' . okay okay abaikan about tht . Hello :) harini hari yg ke 3 persekolahan . hmm , minggu pertama pon dah sibuk dgn MESYUARAT AGONG untuk kelab , unit beruniform , rumah sukan and blabla .

minggu depan mula lahh ! aktivit semua tuhh dah start :\ haduhh , kena stayback plak . balik lewat plak . tusyen plak . mcm mcm plak . masalah masalah --' . lagi lagi kena buat HOMEWORK bertimbun timbun dohhh . start masuk klas baru nihh , cikgu bg byk HW . yelaa , cikgu nak habis kan secepat yg mungkn . yelaa , nk SPM orang katakan .

ckp pasal SPM ni *arhh , dah mula dahh :) , amirul and aiman pakat tnya aku . ' ang ta takot ka SPM tahun ni  ? ' aku okay je , mula mulaa . tp klu dah nk smpai mmg dah cuak hbis habisan . GOSHHH , sabar sabar .


AIM aku utk this year , BLAJO BTOL BTOL sbb this is the last year :)


SMILE ,


No comments:

Post a Comment