HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

31.1.2011

model paksaan



H-E-L-L-O , last day of January 2011 . cepatkan masa berjalan . anyway , tadi petang pegi amik ayong dkt tmpat keja dy then tetiba ajk pegi jog dkt Mengkuang . i'm like ouhhh , mcm maleh nk pegi act . tgk langit pon mcm nk hujan jaa . dlam hati ckp laa , yeeehh free maleh nk pegi . tapi dahh dipaksa pegi jelaa bkan nk buat apapa pon dkt rumah , online je keja . 




kami pergi naik motor , sorang satu motor . 1 ego 1 ct110 . semua yg pegi 4 org . dah lama aku ta pergi MENGKUANG DAM , dlam 4 tahun aku ta pergi sana . lamakan ? biasa laa org jarang berjalan . bertolak dlam pkol 5 smpai sana pkol 5.35 ptg , lmbat kan ? aku tatau jlan tp kakak aku tau . kami byk lembab tulaa lmbt . 




smpai sana trus jog tp sekejap jln sekejap jog . ta larat dahh sbb semalam pon dah jog . smpai hujung , bg ikan mkn yg tuh paling syokk , AHAHA . selepas itu , patah balik . otw nk patah balilk terjumpa ainaa . rajin sungguh nohh dy pegi jog , biasa laa nk turunkan berat badan . smpai hujung , nmpk ramai org pegang DSLR . johhh , jeles aku . 




lpas berjogging it time to go HOME , yahh tpi kann kami singgah mkan dlu dkt Nasi Kandar Irfanah . mkn mkn mkn , blik laa . time nk blik yg ta syokk . sbb apa ? sbb akak aku ajk blik ikut jln kampung . dah laa mlm , nk ikut jln kampung pastu gelap . grrr , aku ikut blakang je lahhh , kena paksa kan diri utk berani seketika . akhirnyaa , smpai rumah dgn selamat , AMIN .


agak lama sudah , ta kluar dgn siblings . selalunyaa , kluar dgn kawan ja . klu korang nk tgk gmba , clik : AMELIA



SMILE , 

No comments:

Post a Comment