HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

SALAM ,

hari pertama sekolah selepas bercuti selama 1 minggu . anda berpuas hati dgn persekolahan hari ini ? syok ? best ? aku tak pun --' . aku baru shaja mengalami kemalangan sebaik sahaja bertolak ke sekolah . kira kira 200 meter lagi nk smpai je jatuh motor . sbb ? ada pakcik tuh ckp ada air lori smpah dkat area aku jatuh tuhh dah rmai mangsa termasuk aku jatuh dkat situ . time lpas jatuh , aku mmg tak terkata . mcm org fobia je .




lepas aku jatuh 4 org pakcik datang tolong , aku just kebas dkat lutut je . aku mmg risau gila dgn motor aku . ada satu akak ni , dy nurse . dy ckp klu sakit pegi laa hospital . aku pon pegi skolah dlu  .  sebaik saja rasa agak sakit dkat lutut aku trus pegi hospital *dgn kebenaran cikgu . 


pegi wad kecemasan , cek cek cek dkat doktor . lutut aku kena cuci sbb berdarah lor . aku tgk ada satu nurse ni tgh pegang jarum nk inject tp aku igt bukan utk laa kan . aku pon buat derk je laa . lepas tuhh , nurse tuh dtg dkt aku . dy ckap kena inject . aku pon , kena inject ke ? perlu ke ? akak tu ckp kena utk tahan sakit . * aku ni penakut nk inject :) . selepas selesai cuci lutut aku . kena pegi amik ubat . tggu agak lama jgk laa hmpir 30 min . 


sebaik saja ambil ubat , blik skola . call abah dtg amik . aku dpat mc satu hari ja . smuanya berjalan lncar  .abah ta marah pon . mak ckap sesiapa yg naik motor , oneday akan jatuh jgk . i agree with my mom . 



THANKS TO MYRA , AIN , AINI , HAZRAT , IKA , AIMAN and SYAHMI sbb dtg tgk aku . aku tak laa teruk sgt kann ? yg bestnyaa , smua pakat tnya mcm mna laa aku bole jatuh ? nk buat mcm mn dah takdir . tak boleh slah kan sapa spa :)


DADIDUU BELAH DULU , 

No comments:

Post a Comment