HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Kem Solat



Good day :) semalam ustazah adakan satu program iaitu Kem Solat untuk pelajar Ting 5 dan Ting 3 . kem ini ada beri KESEDARAN dekat aku . mmg bagus laa . pagi pagi lagi selepas makan breakfast , solat dhuha dan solat taubat . solat taubat tu mmg aku nk menangis tp aku tahan je . mmg bagus buat solat taubat sebab dah hari jumaat tuh Jepun kena tsunami lpas solat jumaat plakk tu . mmg tanda tanda akhir zaman -- . aku pun tak sedia nak solat taubat ni act . hati aku dah terbuka sedikit jeh . aku dah mintak dekat amk aku tafsir Al-Quran dan habis baca kesemuanya . effectsnya ? aku still buat bnda yg sama >< . 


Ya Allah , aku tgk kak aku pun dah berubah sikit . program yg dijalankan pun ada yg agak best ada yg agak mengantuk . banyak laa jgk aktiviti yg diadakan . apa apa pun aku nk settle kan masalah aku then aku tak perlu risau dahh , betul tak ? 


soo , manusia di luar sana . janganlahh anda MEMBENCI sesama manusia . kalau salah faham ke , kalau tersilap cakap ke , kalau benci ke pergilah berbincang dengan cara yang elok untuk selesaikannya . lagi anda PENDAM lagi banyak dosa anda BUAT :)

No comments:

Post a Comment