HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Tudung ?

aku dah pikir masak masak dahh . insyaallah , aku akan paka tudung . kenapa ? sebab aku nak berubah jgk . yelaa , mati tatau bila kan ? soo , aku dah sedar beberapa pekara . perangai maybe sama but dari segi fizikal aku  akan berubah slowly :) .

semalam aku pegi makan dkat kdai cik pah . aku pakai selendang . sebaik diorang nmpak aku they like



amelia ka ni ? whattt ? biar btol . aku pun ckap , aku slow slow pkai . ada yg kata bgus ada yg mcm



sebab ada yg cakap ' relaks , muda lagi --' . muda tak muda , mati kita taktau , lohhh >< over all , aku ckap dengan mak aku dia mcm suka jehh , dia lagi nak beli selendang dekat aku . yg akak aku plak --' idk lehh . dia lagi lahh . ckp nk pkai , pkai trus >< aku like , grrr .


klu sapa2 yg suka perubahan aku , i appreciate that :3

No comments:

Post a Comment