HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3



aduhh , nasib aku semalam mmg MALANG btol lahh . apa yg malangnye ? petang yesterday AHA aku pegi rumah sukan . setibanya di sana ada latihan sofbal . aku pon menyibuk seketika . bru saja aku labuhkan punggung aku budak mna tah tgh pkol bola lepas tuh baling dekat belakang >< bodo kehh ? dah pukul bling tepi lahh wehh . takan coach tak ajr kott ? LOL * aku berpengalaman bermain sofbal :p . and thennnn , kena bole plak >< satu dkat kaki kanan dan kiri . perghhh , elok lah dua2 kaki kena amik kau rata trus >< kemudiann , aku duduk kena air plak . malang sungguh malang sungguh . fuhhh , --'


korang mesti tnya apa motif aku letak gmba kucing tuh kan ? aku pun tatau , comel sgt >< AHHA

No comments:

Post a Comment