HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Fuhh , Penat .



harini sekolah ganti tapi diadakan gotong-royong . perghhh , penat siaa . aku mmg ta larat gila , seyesly . setibanya di sekolah semua dikehendaki berkumpul di padang hadapan , ada perhimpunan utk merasmikan sekolah hijau . habis cikgu bla bla and bla . semua di pisahkan or di tugaskan di tmepat masing2 . aku bertugas di Taman Herba under cikgu Siti Fat tpi dia exchange dengan Cik Norazilah :3 syokk ! cikgu ni dah support lpas tu ting plak :p org yg ditugaskan disitu is Zack , Pjan , Adilah , Amira , Aten dan Sabirah .

smpai di taman herba , tgk tempat perghh ! masih bersih bole nak dikatakanlahh . mula mula syokk buat keja . lpas hbis , grrr totally malas gile . yang aku tau nak labuhkan punggung saja . selesai dengan tugas , kami dibenarkan pegi mam ! yeahhh , aku tak makan yg aku cari hanyalah water . pegi dekat makcik kantin , " makcik air sirap 2 " . hell yeahh , aku mmg minum dua gelas caya tak ? HEHE . perut pun dah mengembung disebabkan over minum water .

tetiba aku dengar conversation between afira and intan . diaorang nak lawan sofball rabu dan khamis minggu depan . diaorg akan lawan with SMK Sama Gagah dan 2 more ta igt dan satu lagi bila aku dengar i'm like WHAAAAT ? satu team algi yg diaorg akan lawan is SMK Pauh Jaya :) aku dengan pntas menyibuk cakap , aku nk JOIN ! aku punya laa merayu . trus kapten cakap bole sbb aku ada pengalaman ;) AHAHA , tak sabar nk lawan dengan diorang :p

blik dari skolah aku trus online dan tidur :3

No comments:

Post a Comment