HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Gedik !



Eeeeee , aku nk cer lahh . aku mmg tak suka org yg 'GEDIK' . huhhhh , semasa perlawanan dan sebelum atau selepas perlawanan , mulut semua team-mate mmg suka POT-PET-POT -PET tak berhenti henti . klu nk ikutkan , skolah aku lah yg paling BISING . mcm BAAA lagi >< yg diam aku , ani dan atirah yg lain hishhh . gerammm aku , cikgu pun cakap ' memang tak boleh buat menantu ' . dah laa diaorang cakap mcm menjerit dkat org . haishhh --' sabo jelah .

time nak blik plak . kitorg naik van . pantang nmpk org tepi jalan jehh cakp 'BYE' . lpas ckap syokk . God please , kenapa diaorg mcm ni ? memalukan nama sekolah jeh , perghhh ! aku mcm buat tatau jelah . dah laa bising then ad yg gedik plak . mcm2 btol lah .

No comments:

Post a Comment