HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3



Pada 23 April 2011 ialah hari persekolahan serta HARI ANUGERAH 2011 yang berlangsung pada pukul 11 pagi . sebelum hari anugerah blajar seperti biasa TETAPI aku ada latihan kawad plak . 

lpas rehat , aku trus ke dewan . org yg terlibat saja yg pegi dewan yg tak terlibat blaja seperti biasa . ting 5 dan ting 3 masuk dewan ting 4 balajo . HEHE . 

sooo , semua erjalan dengan lancar sekali . aku dapat sijil dan MONEY * rm 20 jehh . mak aku ckap skolah kedekut bg aku okay jehh . HAHA .


disebelah petang plak



mimi ajk pegi Lib , aku pun ajk emon and akmal . setibanya di Lib tempat P-E-N-U-H ! perghh , last2 dduk dekat pondok jehh . si mimi tak smpai lagi . lpas tuhh ketiga2 kami lapo --' pegilah mkan dkat Pelita . lpas mkn tada plan tp kami bg ada plan pegi main air lagi . tp kesiann dekat akmal paki kasut lain , AHAH . 

blik trus , tidoooooo :p

No comments:

Post a Comment