HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Un-Terancang Day :)


salammm :D HEE . ouhh maaf kesilapan telah berlaku . act aku kena tlis pasal pegi Hari Koko di SMK Pauh Jaya . HEE , aku terskip plak --' kemaafan amat diperlukan disini :p .

yahh , mana mau start ahh ? beginilahh , aku tetiba ajak si akmal kluar pegi mana2 like Jusco ka penang ka and then dia tnya ajk emon tak ? aku pun mcm err --' takut nk tnya sbb muka dia td dkat skolah mcm err --' *adalahh . kemudian , akmal ajk lahh , dia pun ON . fuhhh , SELAMAT ! cuaca  mendung dgn guruh , perghh pikir dua tiga kali nk pegi ke takk . hujan pun turun , aku pun REDAH jehh tggu emon ngan akmal di petronas .

hujan masih trun , kami tak decide lagi nak pegi mana2 . at lasttt , decide pegi penang sajolah . trus pecut ke Feri . naik feri . trun feri . pegi padang kota lama . makan rojak . tgk tugu rakyat kejap *emon yg cakap ahh . pkol 4.30 pegi naik feri blik . trun feri . pegi R&R . main air , biasalahh org perak* bukan negeri perak nohh  lama tak main :p berjalan2 di tepi pntai smbil main throwing stone , HAHA . maksud aku baling batu yang melantun ats permukaan air tuhh , HEE . aku tatau bnda apa tuh :p pkol 6 blikkk :)

ada lagi tp malas nk cerr ><

No comments:

Post a Comment