HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Black Out :/



pada pkol 8 lebih klu tak silap aku , seluruh persekitran Seberang Perai * klu tak silap aku , telah BLACK OUT . perghh , BM A+ , HAHA . time tuhh , aku tgh berada dlam bilik bru saja nk jejak kaki keluar ke Pasar Malam . tetiba rasa lampu makin malap . thenn , black out . perghhh , aku berjalan dengan pntas menuju ke rumah myra . smbil jalan smbil lihat cahaya yg terang sbb ada kebakaran dekat pencawang elektrik .

dalam hati aku cakap , is this the end of my life ? grrr , gila kott . aku risau seyesly --' . bg humaira , AT LASTT doa dia termakbul jga . sbb apa ? sbb klu black out , dia boleh lepak mlam lohh . sblum pkol 8.30 klu tak silap aku , elektrik ada blik . Alhamdulillah , amin . seterusnya , pegi pasar malam dannn blik rumah . tetiba emon text ckap dia ada dkat area umah aku . kluar lepak kjap dan blik ke rumah semula :)

No comments:

Post a Comment