HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Meronda :)


Kepenatan tak terhingga tadi pagi bersama emon . apa kami buatt ? pegi meronda lehh . act , kami merancang nk pegi panjat bukit tapi si emon tetiba tamau panjat aku pun takk boleh nk ckp apa apa dahh . dok menyembang dkat sana smpai pkol 8.15 pg . kemudian pegi makan dkat Pelita di Desa Damai

after that , mmg taktau nk pegi kemna2 . aku tnya dia , dia tnya aku blik . last2 aku jwb , hmm merempat dkat rumah jelahh . lpas tuhh , dia ckp boring dok umah tada apaapa nk buat . minyak motor hampir hbis , aku desak nk blik yg dia desak nk ronda . last2 , pegi isi minyak trus ke R&R tp otw pegi hujan plak . patah blik , kami pegi seberang jaya . dok melepak dkat situ plak . 

lpas itu , kesana kesini singgah rumah meon . lama jgk tak menyembang dgn dia . lpas dihalau oleh meon , kami blik ke rumah masing masing . 

THE END :D

No comments:

Post a Comment