HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


20062011

Isnin , hmm setiap hari isnin selalunya ada PERHIMPUNAN RASMI ! huhh , soo harini adalahh . nasib baik cikgu bg duduk klu tak ? saya cepuk kang , hehe . 

soo , harini ada perhimpunan rasmi sbb minggu ni adalah Minggu Koperasi , PSS dan Kerjaya . 3 in 1 cikgu buat kan senang . err , mulalah ucapan tu ucapan ni smpai ke Pengetua merasmikan Minggu minggu tersebut . ohh , sementara itu ada kejutan . sekolah aku baru ada laman web sendiri . err , sebelum ni dah ada tp sekarang dah buat baru . 

soo , klu korang rajin pegi lahh view laman skolah aku yahh . http://www.smkcbm.edu.my/

No comments:

Post a Comment