HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


Harini dkat pauh jaya ada buat Gotong - Royong sekitar taman pauh jaya . mak aku pegi melibatkan diri dia . pagi pagi buta ketuk bilik aku mintak sluar track dgn baju besar , semangat btol mak aku ni >< HUHU . lpas bgun tido , bru aku igt myra ajk pegi lepak dkat rumah dia . aku pun pegilahh pkol 8.30 pg . elok lahh , mak p gotong-royong , anak dia pegi melepak . HEHE .

smpai umah myra trus tg crita Letters to Juliet . wahh , best crita tuhh  :) pkol 11 bru kluar lepak . yg ada aku , myra , ika , aiman , ehsan , amir dan syahmi . mula2 pegi cahaya pegi minum kemudian pegi taman pauh indah . beristirehat di taman permainan dkat sana . pkol 1 bru blik , HOHO .

* terbaikk lahh lepak ngan korang , setiap masa ak jadi kerang busuk :p

No comments:

Post a Comment