HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Hari Sukan 2011 dan Larian 1M1S1M


Pada hari ini iaitu 02072011 telah berlangsung Sukan Tahunan yg ke 55 dan Larian 1M1S1M di SMK Convent BM . pkol 7 smua kena daftar kan diri utk larian 1 Malaysia seterusnya buat senaman dan berlari keliling skolah . ada yg berlari ada yg berjalan #bagus . 

selesai dgn larian , aku dan smua ahli kawad tkar bju dan beratur utk acara perbarisan . lpas tuh ucapan dari PK koko dan tetamu jemputan . huhh , berdiri dah le lama . lpas tuh berpeluh punya la byk --' mcm tgh mndi plak tuh , HOHO .  hbis jehh acara perbarisan . tkar bju plak . then acara 50m dimulakan . seterusnya 100m , 200m , 4x100m dan tarik tali . 

suasana time mmg meriah gila , sbb ahli rumah sukan masing2 beri sokongan yg padu , whoaa . ak masuk acara 200m dan 4x100m . lpas hbis smua acara larian dan tarik tali . smua berkumpul dkat tmpat nk bg hadiah . juara utk sukan tahun ni jatuh kpada rumah Zamrud , kedua rumah Mutiara , ketiga Rumah Nilam dan keempat rumah Delima . emm , this year mmg tada rezeki . tapi kawad utk uniform masih lagi KRS yg mengekalkan kejuaraan ! jyeahh , syang hmpa :) burn dkat muka aku mmg berbaloi , HOHO . 

soo this year smua acara yg aku masuk dpat medal .

Lompat Jauh dpat Bronze
Lompat Kijang dpat Bronze
200m dpat Silver
4x100 dpat Gold 

although this year rumah Mutiara tak menjadi juara tp tahun ni mmg gempak lahh bg aku :D mmg syok , sronok smua ada . sbb this year aku last maa tahun dpan dtg menonton jelah . HOHO


Aku SAYANG kamu MUTIARA House ! 

No comments:

Post a Comment