HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

03082011


Bgun pagi utk sahur dgn mata yg berat gila . Bgun pun sbb mak dah ketuk pintu byk kali dah . Makan pun tak lalu . aku makan nasi setengah jeh dgn kuah asam pedas jah #bagustak ? Haha . Lpas makan bru semngt dtg blik . Get ready utk pegi skolah . Smpai skolah mengantuk balik == . Last tido dkat luar klas selama 20 min sbb tak bole masuk lagi sbb kena pergi dewan . Lpas dikejutkan oleh membe bertolak lahh ke dewan . Aduhh , ada perhimpunan rasmi lah plak , ni yg tak syok ni bru je bgun tido . 

Dlam dewan pun tido lagi sbb kami smua kena duduk . Lpas hbis dgn perhimpunan . Dkat lab aku tido lagi , nasib baik sir sporting :D HAHA . Aku tido buat taktau jehh #jahattak ? buat tuh buat ni buat tuh buat ni balik rumah . Smpai rumah , letak bag , buka tudung trus baring ! Tido lagi --' brapa byk tido daaa , hehe . 


No comments:

Post a Comment