HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

04082011


Bgun pagi gosok gigi , makan sahur , pegi skolah belajar mcm biasa . As usual time subjek aku suka tido walaupun 5 min saja jnji lena kjap :D rehat kami pelajar islam ada tazkirah . org yg bg tazkirah ni pengetua --' mula2 ahh sudah mesti panjang lebar dia nk ceramah . tgk2 ok jahh ;) 

hbis tazkirah balik kelas kemudian semua budak seni f4 dan f5 kena pegi bilik seni sbb ada bengkel apa tah pasal art lahh kan dari THE ONE ACADEMY . mula main game mcm #siot jahh . soalan nmpak susah tp jwapan dia ringkas jah # mcm tu plak . sapa yg dpat jawab dia dpat cd atau buku . hbis main game , kitaorg kena lukis guna flipbook animation . kena buat ala ala mcm kartun lehh bg bnda bergerak . mula2 aku tada idea langsung lpastuh aku think bola . soo , i came with that simple idea . and walahhhh penceramah tuh suka . sebelum aku mulakan tu , penceramah tu ckp sapa yg buat paling elok dan lawa akan dapt free tee from The one academy . aku tgk lawa siot #bg aku lehh .

lpas tau dapat hadiah apa , aku trus bersemngat ! last2 i got ot ! wohooooooo >< #bukan nk bangga na , aku happy jeh :D . AMIN , 


Ini tee yg saya dpat :D

No comments:

Post a Comment