HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

05082011


Bgun pagi dengan keadaan yg bebai sbb tak cukup tido --' biasalah bulan puasa ni kan malas nk bgun sahur . lpas makan trus ada tenaga serta merta buat keja pun senang . tapi nk pegi sekolah plak yg berat punggung skit :D pegi skolah tido --' #takhabis2dgntido kemudian aku di gerak oleh zack . pegi himpunan . husshh , tetiba ada perhimpunan khas , ala2 perhimpunan rasmi lah . tp ni lain skit tak pyh nk menyanyi masuk dewan bca doa trus duduk . lpastuh pasang telinga dgr ceramah skit dari PK HEM pasal ketidakhadiran pelajar ke sekolah . 

aku apa lagi letak tngn aku dkat muka dan pandang ke bwh dan tido . itu keja aku setiap kali ada perhimpunan #ngeee . and and and harini kami ada exam PJK . smua pakat pulun hafal jawapan sbb kami dah tau soalan #bagustacikgukami ? hehe . 

No comments:

Post a Comment