HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

08082011


Salam . First day of exam UK 2 . Arghhhhhhhhh #brubguntido . Ya allah aku bru igt yg harini exam --' buku satu haprak tak pegang dan baca lagi #hmbaguslah . lpas sahur bru kalut nk baca buku . dah la hari pertama subjek PD & BM . 

PD kena baca 15 bab . BM dalam 6 saja . PD start pkol 7.45 pg - 9.15 pg . dpat kertas , O.O hmmm adalah yg aku bolh jwb dgn mudah ada yg aku hentam ada yg aku tak jawab langusng biarkan dia kosong . hbis exam PD legaaaaaa . hbis jeh pd bru nak gegeh baca BM . baca punya baca . aku kluar kelas pegi klas sebelah . sempat lagi lepak dan bergosip dgn ani , aina , tasha dan lain2 . tambah dosa btol . 

exam BM start pkol 11.15 pg - 12.45 tghari . dapat kertas , :| hmmm , aku jawab majoriti smua tapi aku tinggal 10 tempat kosong . yg tak bole blahnya , aku lupa nk baca deang deang smua tuh >< waduhhhh , takpa takpa harap jawapan yg lain bole support aku la kan , AMIN . aku jawab bm pun dalam 35 minit jah . masa yg berlebihan ruh aku tido . Wahhh lama kan ? igt nk tido bg refresh otak tp terlebih pulka , ngeeeeeeee ~ 

balik rumah pun awal pkol 1 ptg dah smpai . smpai cari bilik dan trus tido . tido lagi --' keja akuk ni tido jahh . dalam harini ja aku tido 3 kali kott . Makruh puasa aku kan . HEHE . Kbai .

No comments:

Post a Comment