HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

1 Syawal


Salam :) Selamat Hari Rayaaaaaaaaa readers . bgun pagi raya dengan keadaan yg letih . al maklumlahh buat kerja tak hbis lagi tu pasal tido lmbt . mandi lpastuh bersiap smua . kemuadian barulahh pergi beraya . 

1st venue : Permatang Rawa 

Beraya bersama keluarga angkat parents saya . makan laksa , ayam masak merah . nasi ayam dan kuih muih . Gilalah awal2 dah kembung perut . pkol 3 bru bertolak ke venue yg seterusnyaa . 

2nd venue : Rumah Aina Mazlan

Buat julung kalinya aku pergi beraya dkat rumah aina mazlan . act , aku tak rancang pun . disebabkan ada lagi masa yg terluang sebelum nk blik kg perak . aku ambil kesempatan pegi rumah dia . aku dah call dia ckp insyallah aku dtg . aku tak bgtau yg aku pegi . smpai rumah dia , dia terkejut . seronok jeh muka . pkol 4 kakak aku dtg ambil . Thnks pakcik mazlan bg duit raya yg sebanyak tuh O.o 

3rd venue : Parit Buntar , Perak 

tempat terakhir kami beraya dkat Parit buntar , perak #family sebelah ayh aku . jumpa family dan sanak saudara . menyembang je ke kami . malam plak main mercun . yg seronoknyaa , paksu buat kebab utk smua org . smua pakat beratur mcm nk beli . pkol 11 baru balik . 

klu tidak aku nk update blog tp tertido la plak . ngeh2 :p

No comments:

Post a Comment