HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

14082011


Salam . harini aku bosan . jadi aku rancang nak pegi ekspo pauh jaya . mula2 rancang nk pegi petang tp si myra plak nak pegi mlm . jadi kami pergi malam . yang pegi aku , myra , ida dan ika . pkol 8.40 mlm bertolak . smpai je . mengusha dlu baru beli . dkat ekspo tuh kebanyakan jual tudung dgn bju raya lahh . 

ika beli tudung tapi aku beli cincin yg ukir nama . aku beli 2 sbb murah skit . lagi satu cincin tuhh aku bg dkt myra sbgai tnda persahabatan #ecehhhh . Haha , dia slalu ada time aku susah dan senang :') lpas hbis meronda , balik rumah leh . otw balik , hujan rintik plak . tapi kami buat derk jehh . 

Smpai pesona kami chill seketika kemudian bru blik . Kbai .

No comments:

Post a Comment