HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

17082011


Salam . Lama sudah tak update pasal diri sndiri . hehe , sebelum ni asyik update pasal bnda merepek je kan . haha , abaikan jelah . So harini cuti sbb Nuzul Al-Quran . #syokhabis . Bgun pagi pun lmbt . Mandi pagi pun lmbt , haha standard lah kan . Al-maklumlah aku tak boleh berpuasa jadi mcm pun sesuka hati . 

Disebabkan kebosanan aku call humaira . dia ajk dtg rumah sbb pe'ah dgn zulaikha dtg . aku pun pegilah #stayrumahpuntakbuatapa2 . diaorg buat keja diaorg . aku ? tumpang tgk dan tgk movie dkat lappy myra . aku tgklah crita Sekali Lagi . Best jgk crita tuh . 

Malam plak , lpak dgn aiman dan akmal . Pffffffft , tak larat nk gelak smpai batuk . cuaca sejuk bhai . dingin jehhhh rasa tenang jeh . klu bole nk amik penyedut udara masuk bilik kan tak pyh nk guna aircond dah kan . sep elektrik :p #merepeklebih . 

No comments:

Post a Comment