HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


Yesterday lepas pegi Jusco (sambung dari crita angau tuh ) kami singgah ke Mini Uptown di Perda . Sampai sana around 10 something . Berjalan lah tgk tuh tgk ni . Lawa lawa tapi majoriti banyak bju laki dari perempuan dan dan baju raya smua tulah . aku bawa dlam rm25 #sepduit . Rambang mata dan taktau nk beli apa apa pun . Ada jmpa satu kemeja ni cantik bg aku dan aku hmpir nk beli tp kakak akku ckp survey dulu nnt beli lain lagipun duit tak cukup maa , ngeee ~ 

Berjalan smpai ke hujung jalan , hehe . terjumpa satu kedai ni jual rantai Owl >< Im like OMG ! nk beli nk beli tp kan kan kan , mahal sgt dari aku tgk dulu --' last2 tinggal kenangan jelah , hmmmm . Conclusionnya aku tak beli apa apa pun , just cuci mata jeh . lain kali aku dtg dan buy a thing that i wanna buy :) Kbai . 

No comments:

Post a Comment