HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


It's been like a few days im not seeing you and texting or calling . ishh senang2 kacau you lah kan . hmmm , it's been a while . aku baru sedar yang aku ni tak 'PENTING' pun dalam hidup kau --' kau buat dunno jehh ? hey hey , what going on between us ? explain please . hmmm , so

BUAT APA KITA NAK SAYANG ORANG YANG TAK SAYANG DEKAT KITA , kan ?

tadi aku pegi pasar malam . and and dia muncul tetiba -- aku mcm nk lari jehh . aku igt nk jauhkan diri dari dia . tapi ughhh . yg pasti , aku tak cakap dgn dia sepatah pun . aku buat derk and tak pandang dia pun . it's for my goodness . hmmm , dah dah mlas nk ckp pasal org yg ughhh . Kbai .

No comments:

Post a Comment