HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

04112011


Salammmm :) ini cerita lama baru aku mau update :p pada hari jumaat yg lalu . aku balik rumah abah sbb nk ajk kakak aku pergi Library pada hari sabtu . smpai rumah perut terus lapar :\ kami tiga beradik taktau nk makan apa2 . pegi kedai dpan smua ttp . last2 nk pegi mkn KFC tapi bungkus balik . but ! kak aku ckp takpyh . dia ckp japg mlam dia belanja tgk wyg , ewahhhhh mta time tuh berbunga2 :D 

At 8 pm , bf dia dtg amik . kami berempat pegi tgk crita Alamak Toyol at 10.15 pm . masa yg terluang tuh pegi makan . tahan lapar dari ptg tuh. Aku hasut kak aku pergi mkn pizza hut :D tapi pergi2 penuh plak --#siallah . last2 ke KFC jgk , hmmmm . lpas hbis tgk movie kami ke Mini Uptown Perda . blik rumah around 1 am . 

p/s : Alamak Toyol tak syok langsung --' aku naik bosan tgk . Btw , TQ to my sista sbb belanja :p

No comments:

Post a Comment