HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


Hello peeps :) how are you ? pagi tadi hujan kan ? #bagiwargapenang . Huhu , tido mmg syok bgun pun lmbt ckit sbb tido lmbt , hehe . bgun pagi terus tgk cartoon sbb lappy dgn berukband abg aku bawa pergi kerja --' it's okay , dia punya barang , dia ada hak ke atas barang dia . aku ni hanya menumpang saja . 

Lpas tgk Melodi , aku pergi rumah myra . aku nak amik gambar dari lappy dia . nnt aku nk pegi cuci gmbartuhh , kemudian nak decorate dkt dlam bilik aku :) sekarang ni bilik aku masih semak dgn buku buku rujukan dan latihan . tggu masa nk buang . tpi buat masa skrg aku malas lagi nk kemas #terukkan ? K , apa pun mak ckap esok mesti kemaskan bilik tuhh . K , insyaallah . Kbai :p

No comments:

Post a Comment