HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Setelah 2minggu


Hello , wazzuup . Dah lama aku mendiamkan diri . Ok busy dgn letih act . So , setelah 2minggu aku menetap dkt PTSS ni aku nk lah jgak balik rumahkan . Lagipun nak jugak bersahur dgn berbuka dgn family . Lepas saja hbis kelas pkol 5ptg trus balik bilik tukar baju cepat2 trus pegi dkt guard house , tulis nama , naik teksi pi Arau dan tggu keretapi . Smpai stesen keretapi Arau pkol 6 lebih . Yg pasti ramai gila org beratur beli tiket tapi tiket SOLD OUT utk ke Bukit Mertajam . Nasib baik lahh aku beli awal2 klu tak hmm .

Time nak tggu keretapi tiba ak terserempak dgn Amira'F dan Sabirah *classmates dkt skolah . Wahhh syiok hbis mmg tak expect jumpa , Haha . Skrg diaorg smbung study dkt Uitm Arau . Sayangnya depa tak naik keretapi sbb tiket hbis maa . Keretapi arrive , smua org berpusu pusu nak naik >__< aku buat relaks saja . Dpt tmpt duduk mmg lega . Setelah 3 lebih berada dlam keretapi akhirnya smpai jgk ke destinasi aku iaitu Bukit Mertajam . Keluar pintu gate trus nmpak abah :) Then balik rumah abah dan trus tido . Huhu . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment