HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Gaduh



Salam . Bergaduh kalau takda sekali dalam kehidupan kita mmg tak sah kan . Aku taktau nk ckp mcm mna skrg . Situasi aku skrg ni byk sgt org yg bergaduh dlam diam dlam klas aku ni . Kutuk belakang ? Huhh , benda tuh klu takda dlam kelas mmg tak sah . Mulut org perempuan takan taktau tapi tak smua yg dalam klas ak nk kutuk ada yg certain certain yg mulut mcm tuttt skit .

Okayy , skrg ni baru 3 bulan belajar dahh mcm mcm hal belum lagi 3 tahun wehh . Klu tak puas hati , mai ckp depan atau tegur elok elok bukannya perli atau whatever . Aku bukan nk masuk campur atau kalut hal org tapi ni dah berlaku dlam kelas yg dok belajar . Apa salahnya ak nk amik tahu , ak nk kelas kita damai bukannya dok tgk sini menjeling tgk situ menjeling . Tak paham ak . Ckuplah wehh . BE MATURED la ! Please im begging . Klu korang benci or tak puas hati dgn aku sila dtg dekat depan ak dan ckp dgn elok elok , ak akan terima sbgai kekurangan diri ak .

Masing-masing buat kesalahan kan . Smua org TAK PERFECT , igt tuh . Lpasni tamau dah dengki satu sama lain . And sebelum terlupa , tamaulah berpuak puak . Tak best ahh , open lah skit . Apapun , AKU MINTA MAAF IF AKU ADA BUAT SILAP . After this no more fighting in the class please . We're ONE FAMILY okayy ? Kbaoi .


No comments:

Post a Comment