HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Hanya aku saja dan rakan saja yang faham


Salammmm . *tarik nafas legaaa . Fuhhhh , syukuran sbb kes dah selesai . Perghh , mula mula igt nk percepatkan kerja supaya mudah utk aku selesaikan dan tak pyh nk pikiaq panjang . So aku decide harini jgk nkpi settle masalah itu . Disebabkan kelas pkol 11pg cancel maka pergilah kami menyelesaikan pekara tersebut .

Pergi-2 , dia ckp tak wujud . Aik terkujut aih . Tp aku diberitahu utk duduk dahulu dan tggu sebentar utk selesaikan perkara itu dgn pihak lain . Setelah 30min menuggu maka namaku dipanggil semula . Aku diberitahu bahawa masalah ini dibatalkan disebabkan adalah kan . Lpas dgr apa yg dia ckp berbunga hati aku . Mmg lega lahhkan . Taklah serabut kepala otak ak nk pikir selagi tak settle . Aku mmg speechless lah ! Apapun aku bersyukur sgt sgt sgt dan sgt ! Aminnnn . Kbaoi .


p/s : Mungkin korang taktau apa yg aku maksudkan , biarlah cerita menjadi rahsia . Hnya ak dan kawan rapat saja yg tahu . Blog ini blog ak , so biarlah ak nk express what i feel about this days :P

No comments:

Post a Comment